Azraada58 n-h-g-g ben sma kullanıyorum kuzum onu bilmiyorum hipple goat aşırı kusma yaptı bizde en iyi sma geldi kilo alımıda iyi
ftmidil Evolvia 👍 sma ve hipp kullandık; sma kabizlik yaptı, hipp çok çabuk acıktırdı, evolvia hem tok tutuyor hem de rahat kaka yapiyor biz çok memnunuz
n-h-g-g ftmidil bizde de sma yeşil ve sümüksü kaka yaptı. Hipp kabızlık yaptı. Evolviayi önceden bilsem alırdım kuzumm aptamil çok gaz yaptı ama bebeğimde reflu var artı kabızlık reflüsüne iyi geldi diye kabizligi da zeytinyağı ile çözdük. Hala da ısınamadım aptamil mamaya 🤣🤣
Ozgetubaturkoglu n-h-g-g ben ilk aylarda kullandım kızıma doktorumun tavsiyesi ile evolviayı anne sütüne en yakın mama olduğunu söylemişti kızımda bayıla bayıla içti açıkcası şimdi bile evimde bir kutu bulunduruyorum olurda evde annemle kalmask gerekirse bir kaç saat ben gelmeden ondan yapıp veriyor annem ve reddetmiyor kabızlık gaz vs gibi bir sorunumuz da hiç olmadı denemeni öneririm biz ne söylesek boş aslında bebekten bebeğe değişiyor deneme yanılma yöntemiyle bulman lazım canım
Nursena0606 n-h-g-g ben evolvia kullanıyorum. Oğlum 2 aylıkken falan mama bitince aptamil aldım. 2 günde gaz bombası yaptı çocuğu. Berbat bir mama. Gerçekten sadece kilo alması için üretilmiş. Evolvia ile karşılaştırılamaz bile.
Deletedmom27337 n-h-g-g kızım 4 gün aptamil kullandı. O 4 gün kabus gibiydi. Her mama içmede fışkırtarak kuatu. Sonra geri SMA ya döndük
Durucinar2021 n-h-g-g ikizlerim için doğumlarından beri kullanıyorum her ay bir kilo alıyorlar gaz kabızlık kusma yasamadık hiç umarım size de faydalı olur 😍