Kızlar bebeğim önceden çok iştahlı bi bebekti hergün farklı çorba yapardım meyvesi akşama doğru yoğurdunu yatarken mamasını falan yerdi 10 aylıkken üst dişler patladı hiç bişeyi yemiyor sadece meme emiyor çorba yoğurt mama hiç birini verdiğim dakika çıkarıyor çok üzülüyorm en sevdiği şey muz ile yumurtaydı onları bile yemiyor artık.11 ay 21 günlüğüz sade memeyle doymuyor 10 dk bir emmek istiyor günde sadce 2 bez değiştiriyorum biri çiş biri 💩 oluyor . Sadce suyu çok seviyor biberon mamasıda yaptım içmedi sevmiyor zaten biberonu . Devam sütümü denesem ama biberon olduğu için yine içmeyecek napcam kızlar akıl verin o yemedikçe üzülüp sinirleniyorum sürekli kafama takıyorum gergin oluyorum hiç bişey yapmak istemiyor canım😔