Bu mama alerjik bebeklere veriliyor tadı ve kokusu çok kötü. Benim kızım da alerjik bu mamayı kullanmamız gerekti. Vanilya çubuğu alıyorum, mama suyunu onunla kaynatıyorum. Kızım ilk baştan çok reddetti. Ağzına damla damla verdim alışsın diye. 3. Günün sonunda bir anda içmeye başladı. 3 aydır kullanıyoruz. Bu mamayı kullanmak zorunda olanlara yazıyorum. Pes etmeyin. Bu yöntemi uygulayabilirsiniz.