Papatya2636 Eskiden memede uyurdu şimdi çok gaz yaptığı için bıraktım şimdide ıyumuyor nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi
birmelekannesiiio Ben 1 aylıkken uyutmaya çalışmadım hiç acıkınca ve çok gazlıyken rahatsız olup uyanıyordu, birde aksam olunca bebeğin yanında ışık açmadım hiç..