Blueandpurple72 ben havalar biraz soğudu bizim burda die uzun kollu giydiryorum yoksa ondan öncesinde tişörte iorta geçmiştim bebeğim iki buçuk aylık olmasına rağmen ve buna rağmen isilik oldu havalar çok sıcak malesef o yüzden hava sıcaksa tabikide geçin gül suyu çok iyi geliyo doğal birde bizim doktor durulama suyuna mısır yada bugday nişastasıda ekleyebilirsin dedi ben denemedim ama bnde gül suyunarayışındayım oda iki güne söndürüyomuş isiliği