Basaktunaa Kızlar bebeğim kolik relactaz damla verdi dün doktorumuz 8x8 olarak dünden beri kullanıyorum fakat çocuğum sabah 5ten beri uyanık bir türlü uykuya dalamıyor bu ilacı kullanıp uykusuzluk sorunu yaşayan var mı?
Nihankuzey Basaktunaa kullanmadim o ilaci ama yan etkilerine filan bi bak istersen yaziyodur nette ama gazdan uyumuyodur bence benimkide öyleydi
Nesleeshah Basaktunaa ben kullanıyorum canım uyku problemi yapmıyor ama bebekden bebegede degısebılır etkılerı tabı
CerenLiya Basaktunaa bize hiç iyi gelmemişti benimde kızım kolik bir bebek denemediğimiz gaz damlası yok ama relactazdan sonra cocuk cıldırdı resmen bende onu kesip sab simplexin dozunu arttırmıştım
Busrabedirhan Nurse heaveys gaz damlası bize çok iyi gelmişti bir de vicol damla da relextaz ıyi değilse bunları da deneyrbilirsnz
Busrabedirhan https://www.instagram.com/p/Bq5uDVrFiSs/?igshid=tw6jztux7uu8 bu da çok rahat gaz çıkartıyor minnaklar acaip rahtsliyor
[silindi] Her şeyi bırak nurse harveys colex al. Bir damlası hayatını değiştirir. Gazdan en çok benim oğlum çekmiştir 24 saat ağlardı kullandım ve sakinleşti bebeğim sonra da artık kendi kendine yapıyor bıraktım