2bucuk yasinda oglum var uzun bir süredir yemek kahvalti yemiyor hiç bsy yemiyo meyve bile yemiyor çok üzülüyorum kafaya takıyorum aç da bıraksam uzun bir süre yine yemiyo süt iciyo sadece doktora gitsem az da olsa yediriceksin diyor yemeyen bir çocuğum var benim gibi olan varmi napmaliyim ek olarak multivitamin veriyorum doktor vermişti şu bir kaç gündür de kendini isiriyo azı dışı çıkarıyor galiba oda mahvetti oğlumu artık yesin istiyorum kilo benim için problem değil yeterki sağlıklı beslensin kilo almasada olur meyve sebze yemiyor kiraz aliyorum 2 tane ya yiyor ya yemiyor çilek den bir ısırık öyle yiyo başka türlü asla 😔😞