Duygularım karman çorman beceriksiz bi anneyim oğlum 10.5 aylık geçenlerde post açmıştım kafa arkası düşüyor diye koruyucu yastık aldım asla taktırmadı delirdi ağla ağla sürekli ama sürekli dibinden ayrılmıyorum ama bi anlık oluyor düşüyor hep aynı yere kafa arkasına sürekli yeni tutunup kalkmalara başladı bazende emeklerken oturuyor arkaya düşüyor sürekli kafaya darbe alıyor ve ben yetişemiyorum 😞bu düşmeler ne zaman bitcek 🥹