n-h-g-g Merhaba güzel anneler 🌸 bebeğimde egzama var ve git gide artıyor. Mama değişikliği öneren çok oldu çevremde. Aptamil kullanıyorum. Önereceğiniz mamalara açığım 😪 inek sütünün tetiklediğini de duymuştum. Ne yapmalıyım ✨️✨️
Bbalk n-h-g-g golden goat dene istersen keçi süründen yapılıyor benim kızım Hipp ve aptamil içmedi golden goat ı çok güzel içti
n-h-g-g Bbalk kuzum kıvamı nasıl hipp gibi mi aptamil gibi mi ikisini de kullandım ama bebeğim şuan aptamil kullanıyor 😊 tadını sever umarım 😍😍
Bbalk n-h-g-g kıvamı normal mama gibi ama keçi sütü anne sütüne en yakın süt olduğu için golden goat diyorum