Evet aynı o sekılde… Bence bı gıdıp bakın ya da nrtten ızlemıssınıs mınnacık…
Ben seyehatlerde kullanıyorum. Mıs gıbı. Arabam fiesta bagaj kucuk bunu oto koltugunun ayak yerıne koyuyorum. Bagajımı kaplamıyor..
Bır de kraft var evdeyim bagajımı kaplıyor.
Oyuzden mınık ve hafıf bır de sapasaglam