simaybrcu İnek sütü alerjimiz var ama yarın riskli olmasına rağmen rota virüs Aşısı yaptıracağım. Alerjisi olup rota aşısı yaptıran var mı sıkıntı oldu mu?😔
Tuuuba2222 simaybrcu Rota virüs alerjisi olan bebeklere önerilmiyor diye biliyorum. Benim bebeğimin de alerjisi olduğu için biz yaptıramadık
Keremikoo simaybrcu oglumda var lakin ben 2 dozu da yaptirdim bir sıkınti ishal vs yasamadik, her cocuk farkli tabi doktorunuz oneriyorsa yaptirin
AA201207 simaybrcu bağırsak tepkili alerji ise önerilmiyor biz ilk dozu yaptırdık geçen belirtiler tekrar başladı 2.dozu yaptırmadık bu yüzden doktor da önermedi
Senem45 Keremikoo bizde yaptirdik bi sıkıntı çıkmadı çok şükür ve alerjmiz var ama yaptırılması gerektiğini yeni duyuyorum
Tuuuba2222 simaybrcu Bi arkadaşımın bebeğinin de alerjisi vardı o yaptırmıştı ve daha kötü oldu sanki diyordu. Kararınızı etkilemek istemem ama alerji doktoruna falan bi danışıp öyle yaptırsanız?
Tuuuba2222 simaybrcu Alerji profesörü ile ortak çalışan bir Alerji diyetisyeni de bana yaptırmamam gerektiğini söylemişti. Tabi karar sizin yine ama bence yaptırmayın şimdilik
AA201207 simaybrcu kakada kan oluyordu diyetle düzelmişti iki hafta kadar hiç kan olmadı rotayı yaptırdık aşıdan sonra tekrar kan olmaya başladı ve artık diyete rağmen hep devam etti 6aylik olana kadar
Fulyasrky @“simaybrcu”# benım bebegm de rota yaptırdık 3 saat sonra alerjı oldu heryeri döküntü oldu ve hemen gecmıyor ılk doğusunda ınek sütü alerjısı vardı doktor geçer dedı ve gectı 2 . Ayda alerjı kalmadı süte yoğurda yumurtaya fakat rota alerjı yaptı 2. Dozu yaptırıp yaptırmamakta bende kararsızım çoğu doktor yaptır alerjı damlasını ver diyo zor bi karar
BigBubble Bizde üç gün boyunca kusma, ishal, kanlı kaka yapmıştı. Doktorumuz sıkıntı olmaz dese de biz korkup 2. Doz yaptırmadık 🙄
simaybrcu BigBubble peki daha önce kanlı kaka varmıştı aşıdan önce alerjinizi hangi belirtilerle öğrenmiştiniz acaba?😔
Pastoralsenfoni Bebeğim bugün tam 3 aylık. Bir kaç gündür ishali vardı kaka tahlili yaptık gizli kan çıktı. Yani alerjik. Tam da rota aşısı zamanı geldi 12 gün içinde karar verip yaptırmam gerekiyor. Yazılanları okuyunca çok kararsız kaldım.
AA201207 Pastoralsenfoni geçen yaz bitti alerji durumumuz, şuan 1.5yasinda kızım. Testler negatifti ama belirtileri vardı alerjinin süt ürünleri ile başladım diyete zamanla birçok besin eklendi, sonrasında çıktı listeden vs uzun biraz bizim durumumuz