4 aylık bebeğim. Ankarada yaşıyoruz evin içi 25 derece civarı. Bebişimin elleri ve ayakları nemli. Sıcaktan mıdır acaba. Kısa kollu giydiriyorum. Altına bazen uzun bazen kısa. Çorap giydiriyorum genelde. Özellikle uyurken. Ellerindeki ve ayaklarındaki nemlilik normal midir acaba yoksa terliyor mu anlamadım. Bilen biri var mı acaba?