OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Sonunda INSALLAH YARIN burun AMELiyyat olucam.Bu süreci atlanlari yoruma beklerim)2bebişim var biri 4aylik,biri 2yaşinda)
Swwetbaby OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benm henüz 4. Gün nasıl oldunuz burnumuzdan nefes alıyor musunuz şimdi kaçıncı gün. Çocuklara tek bakmaya başladınizmi
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Swwetbaby tabiki rahatca nefes aliyordum bugün 13gün hayir henuz tek bakmiyorum
Asya10 Nasilsiniz ? Iyilesme sureci nasil gecti ? Kucuk Bebeginizi ne kadar zaman sonra kucaginiza aldiniz ?