Hayırlı akşamlar arkadaşlar oğlumun şekeri sınırda çıkmıştı bugün tekrar götürdüm hastaneye açlık bakıldı 70 çıktı doktor düşük dedi yani bu neden olur ki pek bi bilgim yok bilgisi olan annelerim yazabilir mi şeker yüzünden babası olacak mal adamla tartıştık çocuğa iyi bakmıyorsun falan diye saydırdı yine canım sıkıldı şimdiden yazan arkadaşlarıma teşekkür ederim