lollapalooza Merhaba, Kızım için aldığım çekim ve doğum günü elbiselerini satıyorum. Mor elbisesi Le Petit Mico diğeri de Le Mabella. Satın alan kişiye bir yaş tacını da hediye olarak yollayacağım. İkisi 300 TL. Ankara’da yaşıyorum. https://imgyukle.com/i/V5641P https://imgyukle.com/i/V56FeR https://imgyukle.com/i/V56ZPe https://imgyukle.com/i/V56baN
lollapalooza Bu yan taraftan fotoğraf nasıl yükleniyor. Yani şu forumda tek tıkla neden foto yüklenmez ki??