2 dogumdan sonra adet duzensizligi nedne olur kistim var ve hic bir sekilde ilac yazilmadi 1 ay olursam 1 ay olmuyorum bu ay 9 gun gecikmem olduktan sonra sadece 2 gun regl oldum ve kahverengi sekilde oldu anlamadim ve karnımın sol tarafi atip duruyor napmam gerek aceba bana yardimci olabilirseniz sevinirim😊😊😊