3 aylık oğlumu her istedgnde emziriyorum memede çok kalmıyor max 10 dk o yüzden sık sık emmek istiyor ama aksama doğru sütüm kalmıyor azalıyor bende mama veriyordum bu seferde biberonu istemeye basladi emmek istemiyor yüzünü çeviriyor ağlıyor tutup birakiyor haftasonu dışarı çıktığımda birde akşamları toplam 4 5 seferdir biberon verdim hem sütümü nasıl arttırabilirim ve biberon yerine nasil mama verebilirim