tazeanne97 Kızlar merhaba 40 günlük bebeğim var sabah 6dan beri ne uyuyor ne susuyor anason yada rezene vermek geliyor artık aklıma bebeğine içiRen varmı yada by by night diye bi damla oldugunu duydum ne tavsiye edersiniz ne olur yardım edin çıldırmak üzereyim
Yarim_Kilo_Kiyma tazeanne97 Saçmalamayın lütfen. Hiç olur mu gazı vardır. Güzel bir masaj yapın ve sıcak bir duş aldırın emin olun iyi olur şifa olur🌺🌺
Dbe1506 tazeanne97 anason veya rezene kesinlikle vermeyin sorununun ne olduğu bellimi eğer gazsa kaynar suya 1 2 çay kaşığı kimyon atın demlensin önce siz için 1 çay kaşığı kadar bebeğe verin o rahatlatır ben kızıma gaz sorunu olduğunda veriyordum doktorada sordum 1 kaşıktan bişey olmaz demişti bunu deneyin ama rezene kesinlikle vermeyin
limonlukarpuzzz tazeanne97 şaka yapiyor olmalisiniz.. Bebek bu anason falan nedir damla kullanmak nedir ? Yaklaşik olarak 2.5 yildir düzgün uyumuyoruz ve çalişiyorum ayni zamanda bunu hiç sorun etmedim .. Muhtemelen gaz sancisi çekiyor ve ondan uyumuyor buna çare arayin uyutmak yerine..
Woody tazeanne97 Yok artik 40 günlük çocuga uyusun diye ilaç mi verilir Allah askina? Ya gazı vardır ya actir
Yakamoz__00 tazeanne97 bizimki de saatlerce agliyirdu..ne adaçayı ne anason ne rezene verdim.. küçücük yenidoğan bebeklerin midesine sadece anne sütü girmesi gerektiğini düşünüyorum. Damla aldık kullandık ama onun hariç bsy vermedim Dediğin by by night da buyuk 1 yaş sonrası verilen pek de tavsiye edilmeyen bir ilaç
atlasinannesi2 Gaz masajı diye youtubeye yazarsanız çıkar benim bebeğimde aynıydı aska uyumazdı ne ilaç ne çay vermek aklımın ucundan bile geçmez yazık değil mi ona. Gaz sancısı çekiyordur masajı yaparsanız rahatlar
Mervelizz tazeanne97 merhaba rezene verebilirsiniz ancak baybay damla içerisinde koruyucu var. Daha minicik olan bebeğinize koruyucu içeren bir ürün vermenizi tavsiye etmem.