Oğlum 2.bucuk yaşında.. Haftaya tuvalet eğitimine başlıycam 3 gündür çiş yaptıktan sonra anne ee yaptım diyor bu bir hazır olma belirtisimidir?? Yaptıktan sonra rahatsız oluyor ben tuvaletten cıkınca bende çiş yapcam diyor. Gibi gibi durumlar var umarım korktuğum gibi olmaz kızım kolay alışmıştı ama oğlum inat biraz bana moral verin lütfenn