Bahar47 elektrikli olması önemli canım iyiki öyle almışsın yoksa baş edemezdin evet çok zor artık saçımı başımı yolasım geliyor beceremiyorum diye :( günde bir kere mama veriyodum kaşıkla zor gelmeye başladı salak gbi biberonla verdim ama sadece günde bir kere ondan beri almıyo meme ağzına girince çığlık çığlığa nerden verdim biberon keşle kaşıkla vereydimgünde bir kez di sadece böyle olcagını hesap edemedim emziren annelere bebeklere hayranım gerçekten çok zor nerdeyse kızım gibi sagıp vermeye başlıcam o haddeye geldim bi mucize olup dönse geri keşke :(