İyi akşamlar kizlar 23 günlük bebeğimin bugün altını degistirirken sabahtan popo deliğinin orda şişlik ve kızarıklık olduğunu farkettim aile hekimine götürdüm.iltihap olmuş çocuk Dr görsün dedi getirdik kan ultrason falan yaptılar orayı patlattılar iltihaplı apse yapmis yatisa aldılar kanimizda çok az enfeksiyon çıktı korkulacak bişey yok dedi yatisa aldılar başına gelen varmı hiç tertemiz tutuyordum sürekli birer gün arayla banyo yaptırıyorum hiç pisigi falanda yoktu Dr bagisikligiyla alakalı olabilir dedi bı baktır dedi dualarınızı bekliyorum nolursunuz dua edin kızımın ismi (fatıma)çok korkuyorum😔😥