Yoğurt ve patatesin gaz yaptığını söyledim doktora tahıl sebze meyve yoğurt yumurta bu şekilde olacak dedi dokundu diye mi öyle söyledi yoksa genel görüşümü bu yönde anlamadım tahılla naısl başlayabilirim fikri olan var mı (içeri başka hastaları aldı soramadım)