Kızlar iyi akşamlar bebeğim 7 ay 19 günlük grip oldu doktora götürdüm şurup verdi serum yedi 3 gün oldu burnu akıyor sesi çok tiz belliki boğazı ağrıyor ses çıkartmaya çalışıyor canı yanıyor ağlıyor şurup veriyorum ama ekstra dan evde yapabileceğim bişey varmı ıhlamur gibi verilir mi bilmiyorum ama çörek otu çayı gibi yazarsanız çok sevinirim sevgili anneler ☹️