Sev6127 Ayımıza giricez ilk 3 ay gazla boğuştuk kucağımda yaka iğnesi gibi gezdik kızımla şimdi ise yere koyduğum an ağlıyor bırakın ev işini lavaboya bile gidemiyorum gören herkes çok alıştırmışsın diyor bi bakıma doğru kucağımda Gülen bebek koyduğum an bi yerine bişey olmuş gibi ağlayıp hemen gözyaşı akıtıyor bu zamanları çok değerli kucağında taşı diyen arkadaşlar yorum yapmasın lütfen ben daha güzel vakitler geçirmek istiyorum yavrumla oyun bile oynayamıyoruz 35 kilo verdim yemek yerine atıştırma yapmaktan gören herkes erimişsin diyor bi yere gitsek herkes biraz sevip hemen bana veriyor bi önerisi olan varmı kim gördüyse doyur değiş altını koy yatağına biraz ağlasın alma diyor ama işe yarar mı sonra sorun olur mu kararsız kaldım hoş 6-7 çocuk büyüten insanlar bunlar. Böyle durum yaşayıp çözüm bulan varmı cidden çok bunaldım artık