Merhaba 2 ay önce doğum yaptım..40’ım çıkalı 26 gün oluyor.kırkım çıktıktan iki hafta sonra filan adet oldum ama kahverengi lekelenme tarzındaydı.⅘ gün kadar sürdü..sonra gusül aldım 1 hafta geçti şimdi yine kahverengi lekelenme oluyor..yine adet mi oldum.doktora gitmelimiyim normalmi acaba ya..yani 1 hafta temiz kaldım.şimdi tekrarladı