Merhaba anneler 8 ay 17 günlük kızım var yürüteçde yürümüyor bu önemli değil her bebek sevecek diye bişey yok ama ne kendi etrafında dönebiliyor ne emekleme çabası ver ne ayaklarını üstünde dik durabiliyor ama sadece çok güzel bi şekilde oturuyor baya iyi dişi falan da çıkmadı bazı ek gıdaları yediremiyorum dişi olmayınca bu olur mu bebeklerde daha zamanı var mı yoksa napabilirim ? Karın üstü dediğimiz pozisyonda doğru düzgün durmak istemiyor bile ağlıyor yardımcı olur musunuz ?