Zeynep_Eren18
Benim hep hediye den anlayışım ihtiyaç doğrultusunda ihtiyaç gidermek oluyor, açıkçası manevi hediyeleri sevmiyorum 😀
Eşimin giyim konusunda bir hayli eksiği vardı, ben almazsam kendine bir çorap almaz, komple eksiklerini alıp bir kutuya koyup vereceğim 😁