Tgbkrm-21 hayır menenjitin bir zaman kısıtlaması yok hatta bazı doktorlar ağır bi aşı olduğu için 1 yaşında öneriyormuş. Oğlum 8 aylık bende henüz yaptırmadım doktoruma danışacağım onaylarsa bende 1 yaşında yaptıracağım. Üzülmeyin yani zamanını geçirmediniz