Ecece35 geçmiş olsun ❤️🩹 bana çok normal geldi çünkü ben de aynen böyle oluyorum, hatta bir gün öyle bir sokmuş ki iki gözümü simetrik, Dr bu kesinlikle zehirli bir örümcek türü demişti, bu kadar simetrik olamaz demişti 🤓 oysa ben o kadar eminim ki bildiğimiz sivrisinekti. Bazı insanları daha çok sokar çünkü kanımızın sıcaklığı ile ilgili imiş, kan ne kadar sıcak olursa sivrisinekler için sadece kendilerinin algıladıkları ve hoşlarına giden bir koku yayarmış.. maalesef ben o gruptanım sanırım sizin bebiş de öyle