Selamlar, oğlum 10 aylık, cok iştahlı bir bebek🧿 gelişim olarak cok iyi örneğin el sallar, alkış yapar, elleriyle dans eder, tutunarak ayağa kalkar, sıralamaya başladı yürümeye hevesli ancak yemek amaçlı hiçbir şeyi ağzına götürmüyor. Yiyecekleri önüne verdiğimde elinde inceler, ezer, tutar uzun süre ama asla ağzına götürmez. Suluğunu ve biberonunu bizim tutmamızı ister, tutturmaya kalkınca bazen tutar bazen sinirlenir. Yiyecekleri benim ağzıma uzatır, oyun yapar ama kendi ağzına götürmeye zorlayınca kızar. Böyle bir şey yaşayıp atlatan var mı, endişelenmeli miyim, doktorumuz 2 ay daha bekleyelim dedi ama anne yüreği işte.. ne zaman geçer acaba? Ben bir şey yapabilir miyim? Yaşayanlar akıl versin lütfen.