Miko Kizlar selam bugun hepatit B 2.doz aşımızı olduk şu anlik bir dorunumuz yok ama ateşi yükselen, ağrısı olan var miydi? Varsa nasil anlattınız
Miko Miniss yok canım olmadı.. ama sürekli ateşini kontrol ettim.. ilaç kullanmayı sevmiyorum istemiyorum ama yine de calpol aldım her ihtimale karşı.. merak etmeyin hiç.vişeyi olmuyor kuzuların 🥰 şişme olabilşr dedi hemşire olursa buz kompres yaparsın dedi çok şükür oda olmadı.. aşı olurken ağladı biraz kucağıma alımca sustu 🤗
Miniss Miko maşallah çok sevindim bir etkisinin olmamasına 🥰 inşallah benim kızımda da bir etkisi olmaz 🙏🏻 Teşekkür ederim 🌸