kaderimdebudamivardi
Gittiniz mi tekrar doktora nasıl dişiniz?
Benim kökü tam sinirdeydi, Antalyada 1, istanbulda 4 olmak üzere 5 doktor gezdim fikir almak için. 3 ü ben alamam dedi. Biri çok kendinden emin konuştu hiç sıkıntılı bir durum değil bizim işimiz bu dedi. Bitanesi de his kaybı yaşarsanız tüm sorumluluk size ait dedi. 750 tl fiyat verdi tomografiyle beraber 1200 e falan gelir dedi.
Kendinden emin konuşan doktor ameliyatla alırım dedi 1800 fiyat verdi tomografiye de 250 tl istediler.
Çok doktor gezdiğim için baya da korkmuştum açıkcası vazgeçmiştim çektirmekten. Sonra tekrar ağrıdığını hissedince Antalyaya da dönmeden çektirmeye karar verdim ve dün çektirdim. Uyuşması çekimden uzun sürdü diyebilirim. Ağrı sızı şimdilik yok çok şükür. Gayet yemek de yiyebiliyorum his kaybımda yok şükür. Diş ağrısı çok kötüydü kurtuldum inşallah daha da sıkıntı çekmem.
Röntgende 2 boyutlu görüntü alındığı için tam anlaşılmıyormuş sinirin neresinde olduğu, tomografiyle 3 boyutlu daha rahat yorumlayabiliyormuşlar. Sizinde çok kolay geçer inşallah bi an önce aldırır kurtulursunuz.