anneniseviyosanalkisla Kızlar Derbent ilçesi çıktı Konyalı olanlar bilgi verir misiniz ? Evi nerden tutabiliriz nasıl bir yer Derbent köy dediler 🥲🥲
anneniseviyosanalkisla bisenakillisinzaten Derbent yazıyor merkez ama Beyşehir düşünüyoruz ev tutmayı
bisenakillisinzaten anneniseviyosanalkisla Beyşehir güzel. Derbent’e en yakın ilçe beyşehir ve Meram. Bana sorarsan Meram tabii ki ama kiralar çok çok pahalı beyşehir daha uygun
Zhnce anneniseviyosanalkisla hayırlısı olsun en azından bizim gibi tercih dışı mağduru olmamissiniz 😊
anneniseviyosanalkisla bisenakillisinzaten aynen duydum bu iki şehiri de Beyşehir de mi yaşıyorsunuz acaba kiralık ev var mı
Zhnce aylizinannesiii kiralar dudak ucuklatiyor ama 😁 Güzel olması şu saatten sonra asla umurumda değil ev bulamiyoruz kendimize butcemize göre 🤣
tatlibiranneo anneniseviyosanalkisla sahibinden de bir kaçtane vardı güzel Beyşehir’de kirasi 3 bin TL ama ev cok hoşuma gitti 3+1
bisenakillisinzaten anneniseviyosanalkisla yok biz Konya merkezdeyiz. İllaki vardır kiralık. Sahibinden e bakabilirsiniz