Gulra yaklaşık bir yorum yazacaktım da görünce bunu yazmadım.
Neyse, yeni doğduğu ve henüz lohusa olduğun için ve bebeğine en ufacık bir şeyde zarar göreceğini düşündüğün için anlıyorum. Ben oğlumu çok sallamadım kucağımda pışpışla uyuttum bazen battaniye ile salladık vs ama merak etme bi şey olmaz o aşırı bi sarsıntıdan bahsediliyor. Yine de sallamaya alıştırma derim burda çokça saatlerce sallayan var kendi kuzenim de bana sallamayı falan övdü o salonda bebeğini ayağında sallamaya çalışırken ben içerde 5 dkda uyutup geldim öyle düşün. Özellikle böyle gıdığına doğru kucaklayıp sende uzanıp yada koltukta hafif yatıp koynunda uyut en güzeli. Aylardır öyle uyutuyorum bebeğim 9 aylık çoğu zaman yatağına koyuyorum yan dönüyor ve dalıyor. Kendi kendine uyumayı öğreniyor koynunda çünkü