bullshit ya kızım 10 aylık ne emekliyor ne yürüyor. kendini bir yerden tutup kaldıramıyor bile. neden böyle çok üzülüyorum. bu durumda olan var mı?
Eva27 bullshit canım benim kızımda sadece koltuklara tutunuyor her bebek farklı biz 4 kardes annem der ki hiç emeklemeden birden kalkıp yürümüşüz
betuuls bullshit benim oğlum haftaya 11 aylık olacak. 9 aylıkken başlamıştı emeklemeye. Hareketli bir bebek mi daha sakin mi yoksa.. Belki önüne sevdiği şeyler koyup gelmesini teşvik edebilirsiniz
Hnm44 bullshit benim kızım da 10 ay 10 günlük . Daha rahat donemiyor bile hep oturuyor . Bende çok üzülüyorum da yapacak birşey yok