Xlement Oğlum 26 mayısta sunnet oldu gectıgımız persembe komtrole goturdum doktor ıyı dedı bugün ucu morarmıs gıbı sankı normal mı ben mı panık yapıyorum oğlum bugun on dakıka uyuyup uyanıyor 3ay 23 gunluguz
Fatos3520 Xlement sünneti yaptığınız ilk gün morarma olması normal ama sonrasını bilemedim idrarını yapabiliyormu
Mmeri Xlement 30 mayısta sünnet oldu oğlum 3 ay 10 günlüğüz morarmış gibi görüntü bizdede var bu görüntü zamanla düzeliyormuş bizim eriyen dikişti dikişleride eriyip gidiyor gündüz uykularında 10 dakkaya kalkınca tekrardan yatırmaya çalışıyorum