12 gün önce lazerli klasik dikişle 10 aylık oğlumu sünnet ettirdik. Doktorun söylediği gibi suya oturttum 10 gün boyunca. Söyledği tarihe kdar kremleride kullandık. Dün sabah bezini açtığmda derisi beze yapışmış sanırım biraz kanadı:( normalde hemen dönen doktor dönüş yapmıyor. Başına gelen var mı? Önerisi olan var mı? Vazelin mi sürsem acaba napacağımı bilemedim.