Kızlar geçen hafta kahverengi leke geldi doktora gittim ve yerleşme kanaması dedi. Cmrtsi kontrole gittim tekrar bisey demedi dikkat et dedi dün kanamam.oldu tekrar gittim başka bir doktora bana kesede açıklık var kanaman oyuzden oluyo dedi daha dün geldim öyle bisey demedi doktor dedim bisey demedi uzun du kusura bakmayın aranızda yaşayan var mı