Kızlar doktorumuz ve ebemiz 15 günden sonra D vitamini kullanmamızı söyledi . Aldık ama kullanamadım bi türlü. Damla ya da fıs fıs şeklinde kullanılabiliyo. Damlayı kullanırım diyodum ama damlatma aparatı çok işlevsiz ve bebeğimin ağzına damlatmam çok mümkün olmuyo. Fıs fıs da boğazına falan kaçar mi diye kullanmaya korkuyorum . Sizler nasıl kullanıyosunuz bi akıl verseniz