rua_da_senhora_das_verdades Rabia4747 Benimde kayinvalidem almış cevşen. Cevşen olduğu için nadir olarak takıyorum. Ama zaten kayinvalidem almadan öncede çantasında cevşen (kitabı) taşıyordum.