Merhaba kızlar 6 gün oldu normal doğum yaptım ama çok zor oldu dikişlerim de çok fazla dıştan az ama içten fazla. Dıştaki 2 3 dikişim de şişme var dokununca bayağı kendini belli ediyor ve ağrıyor. Zaten oturamıyorum elimden geldiğince uzanıyorum ama çok zor. Siz tam olarak nasıl yıkıyordunuz? Ben ılık su ile yıkıyorum sonra batikon sürüp saç kurutma makinesi ile kurutuyorum ama sanki daha da şişiyor :(