Mahza oglum 1 yasinda.Nerdeyse hic kullanmadim.Faydasi ise oglum bir yere ulasmak icin hep kendi caba sarfetti 7 aylik surunur tarzinda emekliyordu 8 ayi gecerken koltuklara tutunup kalkiyordu su an yasini 15 gun gecti sukur yuruyor.Surekli yurutece koyan iki tanidigim arkadas var ikisininkide parmak ucunda tabiri caizse balerin gibi yuruyor.Bence yurutec gercekten tembellik yapiyor ve bebek sadece ordan oraya kendini iterek hareket ettigi icin yeterince kaslari gelisemiyor.Ama kendis cabalayarak emeklemeyi tutunup kalkmayi ogrendikce kas kordinasyonu daha iyi oluyor.Eger kendi kendine oynayabilen bir bebekse bence hic kullanmayin derim yuzustu birakin debelensin dursun😊 kendi kendine oynayan bir bebek degilsede evet yurutece koyup isinizi yapabilirsiniz yalniz yarim saati gecirmeyin genelde azar azar koyarim diyor anneler ama bir bakiyorsun bebek hep yurutecte.Tavsiyelerim bu kadar saglicakla buyutun insallah 😊