Kızlar 8.ayına girecek kızım yeni bir huy başladı bebek arabasında kesinlikle durmuyor. Oturduğu anda çığlık kıyamet o kadar çok ağlıyor ki avm de dışarıda kucakta gezmek istiyor. Kucağa alıştı diyebilirsiniz evde hiç kucağımıza gelmek istemez. Ama dışarıda son zamanlarda bebek arabası fobisi oluştu ne yapmalıyım acaba fikri olan var mı