Merhaba anneler genel olarak az alınırmış bu ay diyorlar öyle mi acaba bebeğim 4 ay 2 günlük bugün aşı we kontrole gittik sadece 300gr almışta aşırı üzüldüm sadece anne sütü Yani mama dedi sonda wermedi doktor bir ay daha bakalım 5 ay kontrolde dedi sizlerde durum neydi 4. Ay kontrolde boy kilo cwp lütfen🥺