MelisAlyaninannesi oğlum doğduktan sonra feci şekilde grip oldum geberiyorum hastalıktan eşime yalvardım git sor eczaneye bi grip ilacı falan versinler dedim gitti sordu nurofen içebilirmi diye emzirirken paroldan başka ilaç içemez nane limon ile ıhlamur kaynatıp içsin demişler göndermişler geri ıhlamur ve nane limon kaynatıp içtim dayanamadigim çok ağırlaştığım günlerde günde en fazla 2 tane olmal şartıyla parol içtim öyle böyle geçirdim. Doğumdan 2 ay sonra vajinal enfeksiyon geçirdim doktorum fitil yazdı içinin prospektüsünü okudum emzirirken kullanmayın ilaç bittikten 24/48 saatten sonra emzirmeye devam edebilirsiniz yaziyo diye doktor verdiği halde güvenip oğluma bisey olur diye korkudan onu bile kullanmadım ben su ile atlattım enfeksiyonu keşke bi doktora sorsaydınız kullanayim mi diye