Papatya-ya 4.400 Gr 46 günlük bebek için az mı her bebek ayrıdır evet ama çevremdekiler bebeğin çok zayıf sütün yetmiyor mu acaba istersen biraz mama ver vs diyorlar bende doktor her ay kontrol ediyor demek ki sutum yetiyor ve bebeğimin kilosu iyi ki mamaya basla demedi dedim sonuçta hiç zayıflamadi düzenli olarak kilo alıyor çocuğum
Coolmum Papatya-ya tamamen doğum kilosuyla alakalı, eğer bebeğiniz bezini güzel ıslatıyorsa günde 20-30 gr arası alıyorsa yetiyor demektir, mama verip vermemek tamamen sizin keyfinşze kalmış, çevrenizi dinleyip etkilenmeyşn lütfen
Derya-Anne Papatya-ya doğum kilosu önemli burada canım kaç kilo doğmuştu.? Doktorunuz mamaya başla falan demediyse kimseyi dinleme sen kulaklarını tıka her denilene kafayı takarsan ohoooo kafayı yedirirler insana
Phersephone Papatya-ya Pandeminin gözünü seveyim diyorum bazen ,kimseyi almadım bahane edip . Oğlum 9aylık nçtek başına büyüttüm . Kimsenin boş konuşmasına maruz kalmadım ki telefonla ulaşanlar da çocuk ağlıyor deyip kapattım yoksa insanı sütten keserler . Çok biliyorlar . Kontrollerini yapan Dr veya sağlık ocağı herşey yolunda diyorsa canını sıkma . Kilosu gayet iyi .
Papatya-ya Coolmum zaten Çarşamba 2.ay adımız var en son 46 günlüktür 4 400 Gr di Çarşamba bakacam kaç kilo olmus
Papatya-ya Derya-Anne 3kilo 80 gram doğdu gayet iyi kilo aliyor ebe güzel diyor zaten hiç zayıflamadi bebeğim.
amansallagitsin Papatya-ya 46 gunde hesaplicak olursak 28 gram aliyo gunluk buda normal zaten ne az ne fazla ortalama duzeyde gidiyor geceleri sık sık emzirin mama sakin vermeyin sute devam
Papatya-ya Derya-Anne ben memnunum zaten normalde şehir dışında yaşıyorum tatile ailemin yanına geldim her gören saçma saçma yorumlar yaptı moralimi bozdular yok bu çocuk çok zayıf istersen mama ver vs diye düşünür oldum gerçekten bebeğim doyuyormu acaba falan diye
Papatya-ya amansallagitsin yok vermiyorum zaten 2.aya kadar geceleri 3 saatte bir emziriyordun ebe artık kaldırma uykusunu bölme yoksa uyku duzeni oluşmaz dedi artık kendisi kalkiyor aciktikca
Derya-Anne Papatya-ya herkes doktor zaten herkes bebeğin annesinden daha iyi biliyo herşeyi çünkü herşeye karışmayı çok seviyorlar. Banada eşimin yeğeninin nişanına gitmiştik kaşık maması yedirmiştim oğluma sonra da emmek istedi yanımda da eşimin kuzeninin kızı vardı aras niye mızırdanıyo yenge dedi bende emmek istiyo dedim karşımda da yaşlı bi kadın oturuyodu bana direk mama yedireceğine emzirseydin ya dedi bende gelirken emdi zaten mama saati geldiği için mama yedirdim karnı tok her zaman böyle yapıyo dedim sustu oturdu bidaha da karışamadı ve bunu bana söyleyen kadını ömrümde ilk defa görüyorum hiç tanımıyorum düşün. Bisey söyleyene gerekirse kırarak cevap vereceksin ki bidaha karışamayacaklar. Geçen hafta annemlere gittik bizde akşam yemek yedik sofrayı kaldiriyoruz kardeşim biraz zayiflasana gııı hayvan gibisin dedi bende 2 tane çocuk doğurdum ve emziriyorum sanane dedim hossss diye havası söndü kalktı odasına gitti bidahada bisey diyemedi
amansallagitsin Papatya-ya yanlis demis uyku duzeni uc aya kadr bilmezler zaten genelde uyku egitimleri 5 aydan sonra verilir yani gece gunduz kavramini hala olusmadi onlarda ole diyim uc aydan sonra gece gunduz kavramini olusturabilirsiniz ben size tavsiye veriyim uyup uyumamnz size kalmis ilk uc ay cok onemli sık sık emsirmek hele ki bu donemde hem sutunuz artar ve bebek daha verimli kilo alir gece emzirmeleri cok onemli bunu bilin gundusde onemli tabi ben saat asla tutmadim gik dedi guk dedi verdim surekli yani demem o ki uc aydan sonra kilo alimlari dusuyor ortalama 500 75o gram aliyorlar yani ben 2 saati asla gecirmesdim iki saate alamasa bile verirdim hele ki geceleri uykusunu bozmadim ama lakin gine ruya orgutu seklinde yapar emsirmeye devam ederdim size tavsiyem ilerki zamanlar meme redleri yasicaksiniz ataklar yasicaksiniz yeri geldiginde bebek meme istemck yani ben diyimde uc ayda ne alirsa sizin yarariniza