Sağlık ocağından arandım fku 2.01 çıktı arkadaşlar cuma tekrar kan aldılar.o günden beri nefes alamıyorum. Bu durumları yaşayan var mı? Yazmıştım ama fazla gören olmadı galiba. Teselliye ihtiyacım var. Yanılma olabilir mi? 3. Temiz gelir mi? Düşün düşün bittim adeta.