Denizymn Merhaba anneler. Bebeğin 2720 doğdu 38+4 te. Kılosu sonra 2600 e düştü bi ara 2450 oldu sımdı yeniden 2600 oldu doktor kontrolünde. Ama doktorum hala mama vermıyor sadece meme. Ve tutmada aşırı zorlanıyor bugün doğalı 11. Günümüz çok zorlanıyorum böyle düşük kılo doğup sonra toparlanan bebekler var mı veya n’aptınız da hızla kılo aldı
susunbebekuyuyo Denizymn benim kızım 2700 doğdu 2350 hastaneden çıkmıştık ilk 2 ay hem sağıp biberonla verdim hem emzirdim mama kullanmadık çokta güzel toparladı bol bol sık sık emzir
hepoyleolurzatenn Denizymn canım bnm bebeğim 2500 doğdu 3 gün anne sütü verdim baktım doymuyor hemen evolvia mama başladım doktorumuzlada görüştüm verebilirsin dedi 1 ayda 1500gr aldı
sevim_kos Denizymn 11. Günde doğum kilosuna döndüyse doyuyodur. Bebekler doğunca kilo verip geri alırlar ödem atarlar
Zeynep11 Denizymn benim bebeğim 36 haftalık doğdu 2680 gr. Hastaneden çıkarken 2500 e düşmüştü. 2 saati geçirmeyecek şekilde hep emzirdim. Geceleri alarm kurdum. 1 aylık kontrolde 4 500 çıktı 2 kg almış. Sizde 2 saati geçirmeyecek şekilde sık sık emzirin, alarm kurun. Çok hızlı kilo alıyorlar ilk ay
Denizymn Zeynep11 ama sütüm o kadar gelıyor mu bilmiyorum sağım yapıyorum mesela iki memeden 35 cc süt çıkıyor. 11 günlük anneyim normal mi acaba
Deletedmom_33 Denizymn 3030 doğdu, 3060 yoğun bakımdan çıktı. 1.ayda 4100, 2. ayda 5200, 3.ayda 5950, 4.ayinda bugün 6520 Gr. Silikon ucla zorla emzirdim. 1 ayında mamaya başladık süt sağmanin yanında 3.aydan beri sadece mama.
Denizymn Deletedmom_33 ben de silikonla emzırıyorum. Çünkü memeyi tutamıyor 😞 kimi süt azalması yapıyor diyor
Zeynep11 Denizymn daha çok küçük anca o kadar sütü içebilir zaten, az olsa da sık sık emzirin çünkü sütü boşalttığınız gibi beyne sinyal gidiyor tekrar süt üretimi başlıyor. İlk haftalardan sonra iyice artar. Birde meme ucu yoksa şırıngayla çekin hemen çıkarıyor
Dnzacr Denizymn benim bebegim 3300 doğdu sonra 3250 düsmustu 8 gunlukken daha sonra kilo cok almadı sana tavsiyem bi kan tahlili yaptırman Allah korusun enfeksiyon felan varsada kilo alamıyorpar benim bebegim 25 günlük şuanda 5 gün önce idrar yolu enfeksiyonu oldugunu ögrendik ve kilo dogru düzgün almıyordu simdi hergun nerdeyse 50gram alıyor anne sütü veriyorum ve kilo almaya basladı tedavi yapılmaya basladiktan sonra
Deletedmom_33 Denizymn 12.gun yoğun bakımdan çıktı. Dil bağı vardı. Memeyi silikonla tuttu nadiren normal tuttu. Biberonla sağıp verdikçe de ona alıştı
Minikkus14 Denizymn 36 haftada 2670 gr doğdu kuvozde kaldı 2400 ile çıktı küvözden hiç mana kullanmadık gayet iyi aldı kilo kendini strese sokma daha çok yenisin sütün varsa dahada gelecektir neden mama başlasın ki doktor
BuluttSecil Benim kızım 2260 doğdu sonra 2180 e düştü. 45.günde 4600 olmuştu ama mama ile desteklemek zorunda kalmıştım
Eceedemiiir Denizymn Merhaba güzel benim kızım 39+5 de doğdu 2630 gram şuan 4 ay 17 gunluk 6700 kilosu doğduktan sonra kilosu düşmedi ama ilk 3 ay çok hızlı kilo alıyorlar siz sadece sürekli emzirmeye çalışın