HasretHanim benim kızımda aynı durum 1.5 aylıkken falan başladı.mamayı içmiyor aç kalıyor diye çok üzülüyordum. Sonra 2. ay doktor kontrolünde kilosu normal çıkınca doktor demek ki süt yetiyor artık mama vermeyin dedi ve biz o tarihten beri bıraktık mamayı. Aç olsalar gerçekten içiyorlar. İçinizi ferah tutun, eğer benim gibi endişeleniyorsanız kilo takibi için doktora götürün ay sonu kontrolünü beklemeden