Merhaba arkadaşlar bebegim 3.560 gr sezeryan olarak dünyaya geldi. İlk çıktığımızda 160 gr kaybetti ve 3.400 olarak çıkış yaptık. Gecen hafta saglik ocağında tartildiginda hemsire almis ama az ilerliyor haftaya tekrar gel dedi bu hafta gittigimde 3.720 olmuş. Sadece emziriyorum . Sizce azmı ? Sanirim ayda en az 500gr almalari gerekiyormuş. Sütüm mu yetmiyor acaba ayni durumu yasayan var mı 😔